میرممد

آموزش برنامه نویسی همراه با تکه کد های کاربردی از زبان های مختلف برنامه نویسی
سید محمد میرعالی

سید محمد میرعالی

امیدوارم مطالب خوب و کاربردی رو بتونم در سایتم برای شما دوستان قرار بدم.

دسته بندی مطالب آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 84
  • بازدید سال : 556
  • بازدید کلی : 256,099
  • نحوه استفاده از ابزار اکولایزر Spotify در اندروید


    Spotify تصدیق می کند که همه موسیقی به طور برابر ایجاد نمی شوند و شنوندگان ممکن است بخواهند نحوه موسیقی و پادکست های خود را تنظیم کنند. در iOS ، Spotify کنترل زیادی بر کیفیت موسیقی ارائه می دهد. در Android ، گزینه ها محدودتر هستند ، اما اگر می دانید کجا جستجو کنید ، هنوز وجود دارند. حتی اگر اکولایزر Spotify در Android در دسترس نباشد ، Spotify می تواند مستقیماً به دستگاه اکولایزر در دستگاه Android خود ضربه بزنید.

    محدودیت های اکولایزر Spotify در Android

    Spotify برای آندروید با یک Equalizer ساخته نشده است. در عوض ، میانبر را به طور مستقیم به اکولایزر در سیستم عامل تلفن شما وارد می کند.

    به جای حفر کردن در تنظیمات Android ، می توانید مستقیماً به آنجا بروید تا نمایه صوتی را که برای شما مناسب است انتخاب کنید. با این حال ، تنظیم اکولایزر داخلی برای Spotify به معنای تنظیم اکولایزر برای دستگاه Android است.

    علاوه بر این ، همه دستگاه های Android در اکولایزر ساخته نشده اند ، به این معنا که اگر تلفن شما یکی نداشته باشد ، یا Spotify را ندارد. البته هنوز به شکل یک برنامه اکولایزر شخص ثالث امید وجود دارد ، اما این بدان معنی است که Spotify نیز گزینه ای برای آن نخواهد داشت.

    نحوه دسترسی به اکولایزر از طریق Spotify

    اگر می خواهید مراحل زیر را دنبال کنید و نمی توانید اکولایزر را پیدا کنید ، به این دلیل است که سیستم عامل تلفن شما یکی از این موارد را ندارد.

    1. با باز کردن Spotify ، روی گوشه تنظیمات در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.

    2. به بخش کیفیت موسیقی رفته و به Equalizer ضربه بزنید.

    1. اگر تنظیمات اکولایزر در آنجا نباشد ، تلفن شما دارای اکولایزر نیست.

    2. روی تأیید ضربه بزنید.

    می توانید به صورت اختیاری یک علامت چک را در کادر "این نمایش دوباره نشان ندهید" قرار دهید تا این مرحله در آینده بگذرد.

    نحوه تنظیم تنظیمات اکولایزر

    از اینجا ، مسائل کاملاً متفاوت خواهند بود. تولید کنندگان تلفن های مختلف دارای تنظیمات اکولایزر مختلف هستند. بیشتر تلفن ها به شما امکان می دهند ژانرهای مختلف موسیقی را انتخاب کنید ، سپس از تنظیمات از پیش تعیین شده برای آن سبک ها استفاده کنید.

    برخی تنظیمات سفارشی دارند که به شما امکان می دهد تا اسلایدها را مطابق با سلیقه خود تنظیم کنید ، در حالی که برخی دیگر قبل از تنظیم تنظیمات اکولایزر ، شما نیاز به وصل کردن هدفون را دارید.

    نوارهای مختلف برابری فرکانس ها از تن کم در سمت چپ به سمت تون های زیاد در سمت راست حرکت می کنند. آنها به پر کردن صدای بیشتر کمک می کنند تا یک ترکیب کلی متناسب با سلیقه شما داشته باشند. اگر بیشتر باس دوست دارید ، نوار لغزنده ها را در سمت چپ تنظیم کنید. اگر سه برابر بیشتر دوست دارید ، نوار لغزنده ها را در سمت راست و غیره تنظیم کنید.

    جوانب مثبت و منفی اکولایزر Spotify

    فایده اصلی استفاده از اکولایزر این است که به شما امکان می دهد صدای خود را به صورت دلخواه تنظیم کنید تا فقط صدای مناسب دریافت کنید. این ویژگی به شما امکان می دهد مستقیماً از برنامه ای که برای گوش دادن به موسیقی استفاده می کنید ، به تنظیمات اکولایزر خود دسترسی پیدا کنید.

    با این حال ، از آنجا که تنظیمات اکولایزر تنظیمات اکولایزر دستگاه شما است ، شما بر تمام صدای سیستم خود تأثیر می گذارید ، که هنگام بستن برنامه از بین نمی روند. برای زنگ های خاصی مانند زنگ های اعلان ، این احتمالاً مسئله بزرگی نخواهد بود ، اما اگر فیلم را تماشا می کنید ، ممکن است خنده دار به نظر برسد. بعلاوه ، این کار برای تلفنهایی که دارای اکولایزر داخلی نیستند ، یک اجرای ناخوشایند است.

    اگر از Spotify استفاده می کنید ، احتمالاً منبع اصلی صوتی شما باشد ، بنابراین شاید این چیز بدی نباشد. Spotify از شما می خواهد که بهترین تجربه صوتی را که می توانید داشته باشید ، داشته باشید ، اما مطمئناً تجارت برای راحتی شما وجود دارد. مانند همه چیز ، مسافت پیموده شده شما متفاوت خواهد بود.



    بازدید : 1473 پنجشنبه 28 آذر 1398 : 5:59 نظرات (0)
    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش